دزدگیر

دزدگیر در بیرجند

دزدگیر در بیرجند

مقدمه

طی سال های اخیر با توجه به رشد نرخ تورم و افزایش شدید قیمت ها، مراقبت و محافظت از اموال و املاک، از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. استان خراسان جنوبی نیز از این امر مستثنا نبوده و حفظ امنیت همواره در آن مورد توجه قرار داشته است.

نصب دزدگیر، یکی از راه های افزایش امنیت و کاهش احتمال وقوع سرقت می باشد. سیستم های حفاظتی ذره بین با افتخار امر نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و دزدگیر در بیرجند را برای مشتریان گرامی انجام می دهد.

دزدگیر چیست؟

دزدگیرها یا سیستم های اعلام سرقت، دستگاه هایی هستند که به هنگام رخ دادن امری خاص مثل عبور از خط فرضی، تشخیص حرکت در محیط، باز شدن درب و یا شکسته شدن قفل، به صورت های مختلفی وقوع این حوادث را اعلام می کند.

انواع مختلف سیستم های دزدگیر در بازار وجود دارند اما، کارکرد کلی آنها به یک صورت است: تشخیص و هشدار. با پیشرفت تکنولوژی، سیستم های دزدگیر جدیدتر با قابلیت های بهتر ارائه شدند.

انواع دزدگیر ها

همانطور که پیش تر اشاره شد، دزدگیر ها دارای انواع و اقسام متفاوتی هستند. به طورکلی از لحاظ محل نصب، دزدگیر ها دو نوع را شامل می شوند:

دزدگیر اماکن (ثابت) و دزدگیر وسایل نقلیه (سیار)

دزدگیر اماکن از لحاظ روش برقراری ارتباط و هشداردهی خود انواع مختلفی دارد:

 

۱. دزدگیر های ساده با سیستم هشداردهی محلی:

این دزدگیر ها عملکرد ساده و غیر پیچیده ای دارند. بلندگو های داخلی و خارجی دراین سیستم ها پس از فعال شدن دزدگیر، شروع به آژیر کشیدن کرده و افراد نزدیک به خود را از خطر مطلع می سازند.

برای سیستم هشدار دهنده می توان از آژیر ها و بلندگو ها و نیز دستگاه های هشدار دهنده بصری مثل نور گردان استفاده کرد.

سطح امنیتی این دزدگیر ها پایین است چرا که توانایی هشدار دادن از راه دور را ندارند و به راحتی قابل دورزدن هستند.

آژیر دزدگیر در بیرجند

۲. دزدگیر های بی سیم:

در این دزدگیر ها، برقراری ارتباط میان سنسور ها و پنل مرکزی، به صورت بی سیم و از طریق امواج رادیویی انجام می شود.

سنسور های حرکتی پس از تشخیص حرکت در محیط تحت پوشش خود، به پنل اصلی دستگاه پالس می فرستند و دستگاه نیز پس از دریافت سیگنال، اقدام به پخش آلارم و یا شماره گیری با کاربر می کند.

این دزدگیر به دلیل عدم نیاز به سیم کشی، نصب ساده تری دارد. سطح امنیتی این دزدگیر ها با توجه به انواع مختلفی که دارند متفاوت است، ولی در کل عملکرد بهتری نسبت به دزدگیر های عادی از خود نشان می دهند.

دزدگیر بی سیم

۳. دزدگیر های خطوط ثابت:

دزدگیر های خطوط ثابت، پس از تحریک شدن، شروع به کشیدن آژیر و پخش صدا از بلندگو های خود می کنند و همزمان با استفاده از خطوط ثابت تلفن، با شماره های داخل دستگاه تماس برقرار می کنند.

امنیت این دستگاه ها تعریف چندانی ندارد، چرا که می توان به راحتی آژیر آن را دور زد و ارتباط دستگاه با خطوط ثابت را قطع کرد.

دزدگیر خط ثابت

۴. دزدگیر های سیم کارتی:

در دزدگیر های سیم کارتی، پس از تحریک شدن چشمی ها و سنسور های نصب شده، پیغامی به صورت تماس تلفنی و یا پیامک به شماره ثبت شده در حافظه دستگاه ارسال می شود.

امنیت بالای دزدگیر های سیم کارتی نیز در خور توجه است. در برخی مدل ها، تلاش برای ورود، به صاحب دستگاه اطلاع رسانی می شود.

این نوع از دزدگیر اماکن، در منازل مسکونی، ساختمان ها و مجتمع های اداری، مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شود و نقش به سزایی در هوشمند سازی آنها دارد.

برای مشاهده و خرید دزدگیر سیم کارتی کلیک کنید.

۵.دزدگیر های تحت شبکه :

دزدگیر های تحت شبکه نوعی دزدگیر اماکن هستند که در مکان های خاصی مثل مجتمع های بزرگ یا ساختمان های اداری و شخصی به کار می روند. این نوع از دزدگیر ها معمولا قابلیت های دزدگیرهای سیم کارتی را نیز شامل می شوند.

پس از تحریک شدن سنسور های متصل به دستگاه، هشدار مربوطه به صورت پیامک، تماس تلفنی و یا ایمیل به کاربر داده خواهد شد. این هشدار عموما شامل اطلاعاتی مثل نوع تخطی انجام شده، زمان آن و سنسور مربوط به آن است.

سطح امنیت دزدگیر تحت شبکه، بسیار بالا بوده و ویژگی های متفاوتی دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به فعال سازی و غیر فعال سازی دزدگیر از راه دور و به صورت دو مرحله ای اشاره کرد.

 
دزدگیر تحت شبکه

دزدگیر در بیرجند

ساکنین محترم خراسان جنوبی و بیرجند، می توانند جهت دریافت مشاوره و راهنمایی برای خرید دزدگیر در بیرجند، به فروشگاه ذره بین مراجعه کنند. تیم ذره بین، در زمینه نصب دزدگیر در بیرجند نیز فعالیت داشته و کار نصب سیستم های هوشمند سازی و دزدگیر اماکن را به صورت حرفه ای انجام می دهد. نصاب های تیم ذره بین، دارای سال ها تجربه در زمینه نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر در بیرجند بوده و سابقه نصب در بانک ها، اماکن مسکونی، ساختمان های اداری و فروشگاه را دارند.

آدرس فروشگاه ذره بین:

بیرجند – بلوار سجاد – حدفاصل سجاد ۱ و ۳ – سیستم های حفاظتی ذره بین

دزدگیر مود
نمونه کار نصب دزدگیر در شهرستان مود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *