دوربین های مدار بسته

دوربین مداربسته مخفی در بیرجند

دوربین مداربسته مخفی در بیرجند

مقدمه

یکی از جمله دغدغه هایی که در مقوله نصب دوربین های مداربسته مطرح است، بحث مخفی بودن و در معرض دید نبودن آنهاست. دوربین های مداربسته مخفی، برای نظارت و زیرنظر گرفتن افراد بدون مطلع شدن آنها مناسب هستند.

در مقاله دوربین مداربسته مخفی در بیرجند، به معرفی این دوربین، مزایا و معایب و موارد استفاده آن می پردازیم و نحوه خرید و نصب این دوریبن در شهر بیرجند را بیان می کنیم.

دوربین مداربسته مخفی

پس از معرفی اولین نسل از دوربین های مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی، استفاده از این دوربین ها در گذر زمان، گسترش یافت. در طول این مدت، مشکلات و معایب مختلفی در مورد دوربین ها مطرح می شد. یکی از مهم ترین آنها، بحث واضح بودن و در معرض دید بودن دوربین ها بود.

در بسیاری از موارد استفاده از دوربین های مداربسته، نیاز است که وجود دوربین مداربسته در آن مکان، معلوم نباشد. به عنوان  مثال زمانی که می خواهید از صداقت کارکنان خود مطمئن شوید و فعالیت آنها را مورد نظارت قرار دهید. یا زمانی که می خواهید سارقین توانایی دور زدن، غیر فعال کردن و یا دزدیدن دوربین های شما را نداشته باشند و مواردی از این قبیل.

این دلایل، شرکت ها و کمپانی های فعال در حوزه تولید و ساخت دوربین های مداربسته را بر این داشت که دوربین مداربسته مخفی را طراحی و به بازار معرفی کنند.

 

انواع دوربین های مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته مخفی در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند. دوربین سوزنی، لامپی شکل، دوربین های طراحی شده به شکل هشدار تحریق در محل و… که در کارایی، میزان مخفی بودن و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه به برخی از این مدل ها اشاره می کنیم.

دوربین لامپی:

دوربین لامپی، ظاهری شبیه به لامپ های برق خانگی دارد و در پاتروم لامپ قرار می گیرد. انرژی مورد نیاز دستگاه نیاز از طریق هولدر یا همان پاتروم لامپ تامین می شود و احتیاجی به آداپتور ندارد.

دوربین لامپی v380 قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و می تواند تصاویر خود را بر روی کارت حافظه ذخیره کند.

طراحی و ظاهر لامپی شکل این دوربین مداربسته مخفی ، امکان دیده شدن و لو رفتن آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دوربین لامپی V380 بر روی تصویر رو به رو کلیک کنید.

دوربین مخفی SQT:

 ابعاد کوچک این دوربین در کنار پایه آهن ربایی که با دوربین ارائه می شود، به شما این امکان را می دهد تا آن را در مکان های متنوعی نصب کرده و به این ترتیب، از دید دیگران مخفی کنید.

برق دوربین توسط باطری داخلی آن تامین می شود که با هربار شارژ شدن حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انرژی خواهد داشت. البته می توان در حین شارژ شدن نیز از آن استفاده کرد.

این دوربین مداربسته مخفی نیز امکان انتقال تصاویر در بستر اینترنت را دارد و تصاویر خود را بر روی کارت حافظه ذخیره می کند.

 

دوربین مخفی طرح اعلان حریق:

همان طور که از اسمش مشخص است، شکل این دوربین شبیه به دستگاه اعلام حریق یا همان دتکتور دود می باشد. این ظاهر غلط انداز باعث می شود توسط دیگران تشخیص داده نشود.

این دوربین مخفی بر روی سقف نصب می شود. و مانند دوربین مخفی SQT برق خود را از باطری تامین می کند.

همانند دیگر مدل های دوربین مداربسته مخفی، این دوربین نیز قابلیت انتقال تصاویر تخت شبکه و ذخیره سازی تصاویر در کارت حافظه را دارد.

 

دوربین مداربسته دتکتور دود

دوربین مخفی طرح پیچ:

این دوربین مداربسته مخفی ابعاد بسیار کوچکی دارد. طراحی این دوربین به شکل پیچ است که شناسایی آن با چشم غیرمسلح را بسیار دشوار و عملا غیر ممکن می کند.

برخی مدل های دوربین های مخفی پیچی، نیاز به اتصال به دستگاه ضبط دیجیتال دارند در حالی مه مدل های جدید تر، بهینه شده و به صورت خود سر فیلم برداری می کنند.

نکته حائز اهمیت، این است که در استفاده این دوربین اصول اخلاقی را رعایت کنیم و به حریم خصوصی دیگران تجاوز نکنیم.

دوربین مخفی پیچی

مزایا و معایب دوربین مداربسته مخفی

  • امکان نظارت محیط بدون دیده شدن دوربین
  • اطمینان حاصل کردن از صداقت افراد
  • حفظ دوربین از دیده شدن و دزدیده شدن توسط سارقان
  • حذف هزینه های اضافی برای خرید دستگاه و کابل کشی
  • نصب بهینه و کم جا
  • انتقال تصویر به صورت آنلاین
  • ذخیره کردن تصاویر در کارت حافظه
  • کیفیت تصاویر پایین نسبت به انواع دیگر دوربین مداربسته
  • نبود امکان ذخیره تصاویر در حجم های بالا
  • استفاده های نادرست و ناهنجار از دوربین های مخفی
  • شارژ دهی کوتاه و ضعیف برخی مدل ها
  • نبود خاصیت ضدآبی در برخی مدل ها
  • اختلالات شایع در انتقال تصاویر
  • دید در شب ضعیف و بی کیفیت

دوربین مداربسته مخفی در بیرجند

شهروندان عزیز بیرجندی می توانند با مراجعه به فروشگاه سیستم های حفاظتی ذره بین واقع در بلوار سجاد، در مورد خرید دوربین های مداربسته مخفی کسب اطلاعات کرده و با خیالی راحت تصمیم به خرید دوربین مخفی مناسب کنند.

آدرس فروشگاه:

بیرجند – بلوار سجاد – حدفاصل سجاد ۱ و ۳ – سیستم های حفاظتی ذره بین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *