تکنولوژی

بیبی کم در بیرجند

بیبی کم در بیرجند

مقدمه

یکی از انواع دوربین های نظارتی تحت شبکه، که پس از معرفی به شدت مورد استقبال قرار گرفت، دوربین IP بیبی کم می باشد. همان طور که از نامش هم پیداست، بیبی کم به منظور نظارت و مراقبت از کودکان و سالمندان از راه دور، طراحی و ساخته شده است. در مقاله امروز به بررسی، نحوه خرید و نصب دوربین بیبی کم در بیرجند می پردازیم. با ما همراه باشید.

دوربین بیبی کم چیست؟

دوربین بیبی کم که با نام های دوربین اتاق کودک و یا دوربین نظارت بر کودک نیز شناخته می شود، به منظور برقرار سازی یک سیستم نظارتی و مراقبتی برای کودکان ساخته شد. به همین دلیل، نام بیبی کم بر روی این دوربین قرار گرفت.

این دوربین، از نوع دوربین های IP یا تحت شبکه رومیزی محسوب می شود که قابلیت کنترل و مدیریت از راه دور از طریق تلفن همراه را دارند. دوربین بیبی کم بدون احتیاج به دستگاه DVR، تصویر دریافتی خود را انتقال می دهد. همچنین، میتوان برای ذخیره تصاویر به صورت آفلاین، از شیار کارت حافظه تعبیه شده بر روی دستگاه استفاده کرد.

مشاهده محصول در فروشگاه آنلاین ذره بین

دوربین بیبی کم در بیرجند

ویژگی های دوربین بیبی کم

ویژگی ها و امکانات زیاد و کاربردی دوربین بیبی کم، یکی از دلایل موفقیت این محصول و تقاضای تولید بالای آن می باشد. در ادامه مقاله، به صورت کلی به برخی ویژگی های بیبی کم اشاره خواهیم کرد.

انتقال تصویر تحت شبکه:

ویژگی مهم دوربین های بیبی کم، انتقال تصویر اینترنتی آنهاست. این دوربین ها به روش های مختلفی به صورت اینترنتی تصویر را منتقل می کنند:

۱- با استفاده از کابل شبکه و اتصال مستقیم به مودم

۲-  استفاده از هات اسپات داخلی برای اتصال به  دستگاه های نزدیک (بدون نیاز به مودم)

۳- اتصال بی سیم به مودم و انتقال تصویر به صورت وایرلس

انتقال تصویر دوربین مداربسته

اسپیکر و میکرفون برای صدای رفت و برگشت:

دوربین بیبی کم، مجهز به اسپیکر و میکروفون داخلی است و از قابلیت انتقال صدای رفت و برگشت بهره می برد.

کاربر می تواند از طریق اپلیکیشن V380، صدای محیط دوربین را بشنود و همچنین، در صورت تمایل، صدای خود را به واسطه اسپیکر دستگاه در محیط پخش کند.

این ویژگی دوربین بیبی کم، به خصوص برای استفاده در اتاق کودک، از کاربرد بالایی برخوردار است.

میکروفون بیبی کم

امکان چرخش و تغییر زاویه دوربین از راه دور:

تقریبا همه مدل های بیبی کم در این ویژگی مشترک هستند، چرخش محور دوربین.

با استفاده از برنامه V380، شما می توانید دوربین را تا ۱۲۰ درجه در محور عمودی و تا نزدیک ۳۶۰ درجه در محور افقی بچرخانید و زاویه دید آن را به در هر زمان به صورت دلخواه تغییر دهید.

همچنین، دوربین بیبی کم پس از تشخیص حرکت در محیط به صورت خودکار می چرخد و آن را تعقیب می کند.

دوربین بیبی کم چرخشی

سیستم امنیتی و هشداردهنده:

در اکثر مدل های بیبی کم، کاربر می تواند دستگاه را طوری برنامه ریزی کند که پس از تشخیص صدا یا حرکت اضافه در محیط، به برنامه مربوطه در تلفن همراه کاربر هشداری همراه با تصویر لحظه ای  ارسال کند و او را از اتفاقات در حال رخ دادن آگاه کند.

قابلیت های آنالیز ویدیویی و تعقیب هوشمند سوژه نیز از امکانات امنیتی دوربین بیبی کم به شمار می روند.

ضبط هوشمند دوربین مداربسته

کنترل و نظارت از راه دور:

نرم افزار “V380” به منظور رابطی بین تلفن های همراه و دوربین بیبی کم طراحی و توسعه داده شد.

با استفاده از این برنامه، می توان آرشیو فیلم ها و تصاویر ذخیره شده دوربین را مدیریت کرد، برنامه های ضبط هوشمند را شخضی سازی کرد، تصویر دوربین را به صورت آنلاین مشاهده کرد، زاویه دید دوربین را در هر زمان تغییر داد، با استفاده از میکروفون داخلی دستگاه صحبت کرد و…

انتقال تصویر V380

کیفیت تصویر دوربین بیبی کم

دوربین بیبی کم توانایی فیلم برداری از محیط تا ۲۵ فریم بر ثانیه را دارد. کیفیت تصویر برداری لنز دوربین ۲ مگاپیکسل است و به رزولوشن ۷۲۰P و ۱۰۸۰P می رسد. کیفیت دوربین در تاریکی و حالت دید در شب، راضی کننده و واضح است و علی الخصوص برای نظارت بر کودکان و سالمندان، قابلیتی کاربردی محسوب می شود.

نصب و راه اندازی بیبی کم

نصب و راه اندازی این دوربین بسیار ساده و آسان است و نیازبه مهارت خاصی ندارد. چرا که دستگاه به صورت plug and play می باشد و کابل کشی و کانفینگ اضافه ای نمی خواهد.

مراحل راه اندازی دستگاه معمولا در دفترچه راهنمای داخل جعبه دیده می شود. در صورت مشکل خوردن در استفاده از دوربین بیبی کم، با تیم ذره بین در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

بیبی کم در بیرجند

مشتریان محترم ساکن استان زیبای خراسان جنوبی، می توانند برای خرید و دریافت مشاوره درباره بیبی کم، به فروشگاه ذره بین واقع در شهر بیرجند مراجعه کنند.

آدرس فروشگاه ذره بین:

بیرجند – بلوار سجاد – حدفاصل سجاد ۱ و ۳ – سیستم های حفاظتی ذره بین

 

استفاده از بیبی کم برای خانواده هایی که می خواهند از کودکان و خردسالان و یا افراد سالمند خانواده خود مراقبت کنند و بر فعالیت آنها نظارت داشته باشند، پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *