دوربین های مدار بسته

دوربین هایک ویژن در بیرجند

دوربین هایک ویژن در بیرجند

مقدمه

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند و برند های متفاوتی آن ها را تولید و مونتاژ می کنند. یکی از نام آشنا ترین شرکت ها در زمینه تولید و توزیع دوربین های مداربسته، شرکت هایک ویژن می باشد. در مقاله امروز به بررسی، نحوه خرید و نصب دوربین هایک ویژن در بیرجند می پردازیم. با ما همراه باشید.

هایک ویژن

HIKVISION نام یک کمپانی چینی معروف می باشد که در زمینه تولید تجهیزات نظارتی و امنیتی فعالیت میکند. کمپانی هایک ویژن، بزرگ ترین و برترین برند تولید کننده دوربین های مداربسته در سراسر جهان به شمار می رود.

شرکت چینی فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ میلادی با تولید دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط دیجیتال آغاز کرد. پس از مدت زمان کوتاهی، این شرکت با توسعه خط تولید خود، بازار دوربین های مداربسته در کشور چین و بعد، در کل دنیا را در دست گرفت.

کیفیت بالای تولیدات شرکت هایک ویژن و آشنایی آن با بازار سیستم های نظارتی، باعث شد این شرکت از سال ۲۰۱۵ میلادی تا کنون، هر ساله به عنوان پرفروش ترین و بهترین برند دوربین مداربسته در جهان معرفی شود.

تولیدات هایک ویژن در سراسر دنیا، علی الخصوص در ایران طرفداران زیادی دارند. دلیل این امر، به حفظ کیفیت و استاندارد های بالا در عین هزینه تمام شده مناسب محصولات این شرکت می باشد.

شرکت هایک ویژن
نمایی از ساختمان مرکزی هایک ویژن در چین

محصولات و تولیدات هایک ویژن

همانطور که اشاره شد، شرکت هایک ویژن در بدو تاسیس خود، فقط در تولید دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط کننده دیجیتالی فعالیت داشت. در گذر زمان، خط تولید شرکت تنوع و توسعه یافت و کم کم به تولید انواع سیستم های نظارتی و حفاظتی رو آورد. انواع دوربین های مداربسته، دستگاه های ضبط، لنز دوربین، سوییچر شبکه، دستگاه تشخیص اثر انگشت، انواع قفل های دیجیتال و مغناطیسی، آلارم ها، سیستم های خانه هوشمند و سایر تجهیزات مربوط به صنعت تجهیزات و لوازم امنیتی، همه و همه توسط شرکت هایک ویژن، تولید و ارائه می شوند.

خط تولید کارخانه هایک ویژن
خط تولید یکی از کارخانه هایک ویژن

ویژگی های دوربین های هایک ویژن

یکی از دلایل موفقیت و مطرح بودن شرکت هایک ویژن در دنیا، داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فرد محصولات آن است. طراحی و کیفیت ساخت محصولات هایک ویژن در رضایت مشتریان و کاربران این برند تاثیر به سزایی داشته است. اکنون به برخی از خصوصیات دوربین های هایک ویژن می پردازیم.

تراشه های اختصاصی هایک ویژن

طی سال های اخیر، هایک ویژن قادر شده است که چیپست های مرکزی دوربین های خود را به صورت اختصاصی و تحت نظارت خود تولید کند.

این امر برای شرکت هایک ویژن، هم از لحاظ اقتصادی به صرفه است و هم باعث به وجود آمدن یک دیدگاه مثبت از سمت مشتریان شده است.

تراشه دوربین هایک ویژن
چیپست یک دوربین هایک ویژن

تکنولوژی دید در شب Exir

LED های دید در شب در دوربین های عادی، اطراف لنز اصلی را احاطه کرده اند. این حالت قرارگیری باعث می شود گوشه های تصویر هنگام شب محو و تاریک باشند اما در دوربین های دید در شب Exir هایک ویژن، LED ها به صورت کاملا جداگانه از لنز دوربین جای گرفته اند. به این ترتیب گوشه های تصویر هنگام شب محو نشده و محوطه بیشتری تحت پوشش قرار می گیرد.

همچنین دوربین های دید در شب Exir هایک ویژن، آلودگی های نوری موجود در محیط را کاهش داده و تصویر تمیزتر و واضح تری ارائه میدهند.

دید در شب Exir
مقایسه دید در شب Exir و عادی

تولید دستگاه های Hybrid

دستگاه های دوگانه یا به اصطلاح Hybrid، دستگاه هایی هستند که توانایی کارکردن و بازدهی در هر دو نوع سیستم های آنالوگ و تحت شبکه را دارند.

 شرکت هایک ویژن با مرکز قرار دادن نیاز مشتریان و توجه به صرفه جویی در مخارج آنها، اقدام به ساخت دستگاه های ضبط هیبریدی کرده است.

dvr هیبرید
دستگاه DVR هیبرید هایک ویژن

دوربین هایک ویژن در بیرجند

سیستم های حفاظتی ذره بین فروش و نصب دوربین های هایک ویژن در بیرجند و شهرستان های اطراف انجام می دهد. مشتریان و مراجعین عزیز می توانند برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت ها و همچنین، مشاوره و راهنمایی در خصوص دوربین های هایک ویژن، به فورشگاه ذره بین مراجعه کنند.

آدرس فروشگاه ذره بین:

بیرجند – بلوار سجاد – حدفاصل سجاد ۱ و ۳ – سیستم های حفاظتی ذره بین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *